Skip to main content Skip to footer

Saxofon

Undervisning på saksofon tilbys fra det året eleven starter i 3. klasse. Undervisningen gis ukentlig, hovedsakelig enkeltvis med 20 minutter eller i noen tilfeller i grupper med lenger undervisningstid. Skolekorpsene i kommunen gir en ekstra verdi i form av samspill og et godt sosialt miljø for de som velger å bli med i korps. Skolekorpsene har saksofoner til gratis utlån for sine medlemmer. For elever som ikke vil være med i korps har kulturskolen noen saksofoner som kan leies rimelig. Om du ønsker å kjøpe egen saksofon anbefaler vi at du spør læreren om råd før du kjøper noe.

De som ønsker det, kan delta i samspill på tvers av instrumentgrupper når kulturskolen har samspillprosjekter. Storband eller blåserekke kan også være en mulighet for samspill når eleven blir eldre.

Velg ønsket disiplin / undervisningssted og trykk påmeld:

Påmeld