UVT hide

Agdenes skolekorps

I Agdenes skolekorps spiller rekrutter og aspiranter sammen med resten av korpset på øvingene.

Vi samarbeider med kulturskolen som bidrar med opplæring på instrument, og etter noen timer sammen med lærer i kulturskolen begynner du å spille i korpset.

Vi er en fin gjeng som øver på Lensvik skole en gang i uken.
Vi har konserter i nærområdet, og har øvingshelger og konserter sammen med de andre korpsene i Orkland.

Sjekk ut Agdenes skolekorps på Facebook og send en melding hvis det er noe du lurer på.

Velkommen til Agdenes skolekorps!

Angående søknad til Agdenes skolekorps:
Dette er et felles søknadsskjema for korps og kulturskole. Det fungerer slik at når du fyller ut søknadsskjema så godtar du at kulturskolen sender innmeldingsopplysninger videre til korpset og du blir innmeldt i korpset. Du fyller ut en «ønskeliste» med tre instrumenter og det er korpset som bestemmer hvilket instrument du skal ha i korpset. Kulturskolen får da beskjed fra korpset hvilket instrument du skal begynne å spille, og du blir innmeldt i kulturskolen på det instrumentet.

Dersom du senere skal melde deg ut fra korps og/eller kulturskole så må du gi beskjed både til korpset og kulturskolen.