Vokalgruppe Barn

Vokalgruppe er et gruppetilbud for barn i aldersgruppa 6 til 13 år. Tilbudet gis ukentlig og er på 45 minutter.

Dette skoleåret har vi to vokalgrupper; én gruppe for elever på 1.-4. trinn, og én for elever på 5.-7.trinn.

Vokalgruppe 1.-4.trinn:
Dette er et gruppetilbud som gis før elevene starter med individuell sangundervisning. Det er en super måte å få synge sammen med andre, og hovedfokuset er sangglede og musikkopplevelse. Vi synger kjente barnesanger, viser og populærmusikk. Noen ganger samarbeider vi også med andre elever i kulturskolen, og er med på ulike konserter.

Vokalgruppe 5.-7.trinn:
Dette er et gruppetilbud til elever som allerede går på individuell sangundervisning, eller for de som kun ønsker å være med i en gruppe. Vi synger mange kjente sanger, har fokus på sangteknikk og flerstemt sang, samarbeider med andre elever og er med på flere konserter i løpet av kulturskoleåret.

Undervisningstider skoleåret 2023/24:

Torsdager - kl. 16:00-16:45, rom R02A Orkanger U (barnetrinn; 1.-4.trinnselever)
Lærer: Ingrid Fossum

Torsdager -  kl. 17:30-18:15, rom R04 Orkanger U (mellomtrinn; 5.-7.trinnselever)

Velg ønsket disiplin / undervisningssted og trykk påmeld:

Påmeld