Meldal skolekorps

Meldal skolekorps er en fin gjeng musikanter forskjellig alder. Hos oss kan du finne et instrument som passer deg, lære å spille i lag med andre, være med på arrangement og konserter, og ikke minst få nye venner!

Vi har øvelser én gang i uka sammen med dirigent. I tillegg går de fleste musikantene på kulturskolen, der de lærer å spille med en lærer. Korpset og kulturskolen samarbeider godt.
Både kulturskoleundervisningen og våre øvelser foregår i lokalene til Meldal barne- og ungdomsskole, men du er velkommen som musikant i Meldal skolekorps uansett hvilket tettsted du bor i og uansett hvilken skole du går på.

Du kan låne ditt instrument gratis av korpset, og du får en korpsgenser av oss også. Å være med i korps er en rimelig aktivitet, er sosialt og passer både gutter og jenter i forskjellig alder. Er du andreklasseelev eller eldre og har lyst til å prøve ut korps, ta gjerne kontakt!

Velkommen til Meldal skolekorps!